maanantai 9. syyskuuta 2013

50 faktaa à la Juulia


Juulia: Laura pisti aika kovan haasteen kirjoittamalla 50 (!!) faktaa itsestään, ja jotta te meidän tuoreeseen blogiin jo eksyneet tuntemattomat lukijat pääsisitte tutustumaan hiukan paremmin myös allekirjoittaneeseen, tässä tulee 50 faktaa myös minusta. Vapaapäivän ajanvietteeksi intouduin selailemaan koneelta vanhoja valokuvia, joita nyt aiheeseen enemmän ja vähemmän liittyen kuvituksena.

1.       Olen kotoisin pienestä kaupungista Pohjois-Pohjanmaalta

2.       En osaa päättää. Välillä kyse on ihan pienistä asioista, kuten ostaako punainen vai vihreä hammasharja, tai sitten isommasta asiasta, kuten mihin kaupunkiin lähden opiskelemaan

3.       Nettitikku päätti viikolla lakata toimimasta, joten tämänkin postauksen teko on hiukan haastavaa…

4.       Minulla on maailman suloisin kummityttö, joka täyttää pian 5 vuotta

5.       Olin penkkareissa punahilkka


6.       Olen 170cm pitkä

7.       Kuuntelen aina autossa ja kotona radiosta YleX:ää

8.       En tykkää maidon mausta, enkä ole juonut maitoa sellaisenaan edes pienenä

9.       Olen matkustanut ulkomaille perheen kanssa, kaveriporukalla ja yksin

10.   Tanssin pienenä ja olen aiemmin saanut spagaatin (nykyään siitä saa vain haaveilla)

11.   Minulla on ihan parhaat isosisko ja –veli

12.   Tykkään kahvista ja tavallisesti juon sitä päivittäin, mutta voin myös helposti olla ilman kahvia vaikka viikon

13.   Opiskelen JAMKilla liiketaloutta kansainvälisessä kärjessä, tosin kärkiopinnot minulla alkavat vasta ensi syksynä

14.   Olen pitänyt juhlayleisölle lyhyen puheen italiaksi, vaikken oikeasti puhu sanaakaan italiaa

15.   En ole koskaan murtanut yhtään luutani

16.   Olen kunnon herkkupeppu, enkä tunne käsitettä ”liian makea”

17.   Sain ajokortin samana päivänä kun täytin 18

18.   Tykkään pitää paikat siistinä, enkä kestä epäjärjestystä montaa päivää

19.   Ikuisesti soittolistaltani löytyy The Killersin Mr.Brightside

20.   Olin toissakesänä Lions Clubin vaihdossa Italiassa


21.   Minulla oli aivan ihana host-perhe, joihin pidän yhä viikoittain yhteyttä ja joiden luona vierailin uudelleen viime kesänä

22.   Haluaisin lähteä opiskelijavaihtoon Kanadaan tai Ranskaan

23.   Viihdyn yleensä paljon paremmin pienemmissä baareissa kuin isoilla klubeilla

24.   Tykkään kaikesta missä on kookosta

25.   En ole koskaan ollut ratikassa

26.   Täytän kuun lopussa pyöreitä vuosia ja synttäreitä pääsen juhlimaan Down Under!

27.   Vietin viime kesänä elokuun reilaamalla Euroopassa






28.   En ole ikinä ollut moottoripyörän kyydissä, enkä ole ikinä ajanut mopolla

29.   Mutta olen ajanut kerran scooterilla, ojaan…

30.   Olen ennen tätä matkaa käynyt 22 maassa, mutta ainut niistä Euroopan ulkopuolella on Turkki

31.   Olen pelannut pesistä pian kymmenen vuotta, ja nyt Australian vuoden myötä tulee ensimmäinen välivuosi rakkaasta lajista, how weird is that!

32.   Olin koko kesän töissä ikkunatehtaalla kotikaupungissani (ja oikeasti viihdyin töissä suurimman osan ajasta!)

33.   Olin pienenä true heppatyttö

34.   Olen liftannut

35.   Rakastan italialaista ruokaa

36.   Pidän lukemisesta ja minulla on lähes aina joku kirja menossa

37.   Lentomatkalle olen varannut jo mukaan pari englanninkielistä pokkaria ja lehteä

38.   Innostuin viime talvena kuntonyrkkeilystä

39.   Tykkään enemmän nopeista lajeista - siskon lukuisista houkutteluista huolimatta en ole suostunut lähtemään joogaseuraksi ensimmäisen kokeilun jälkeen

40.   Olin pitkään koukussa Bondi Rescue- sarjaan -  suosittelen kaikille, jotka tykkää kuumista rantavahdeista ;)

41.   Lukiossa lempiaineeni oli yhteiskuntaoppi

42.   Olen nukkunut yön Ranskassa puiston penkillä poliisien vartioidessa vieressä

43.   Rakastan myös friteerattua mustekalaa, älyttömän hyvää!

44.   Minulla on yksi tatuointi, jonka otin alkuvuodesta

45.   Tasaisin väliajoin minulle tosin iskee kamala tatuointikuume, jolloin olen valmis marssimaan lähimpään tatuointiliikkeeseen saman tien. Vielä olen kuitenkin saanut hillittyä itseni…

46.   Olen opiskellut ranskaa yläasteella ja lukiossa, mutten silti osaa sitä

47.    Haaveilen, että oppisin joskus puhumaan sujuvaa ranskaa

48.   Pelkään haita ja inhoan hämähäkkejä sekä käärmeitä. Australia on siis juuri oikea valinta matkakohteeksi! :D

49.   Olen haaveillut Australiaan lähdöstä yläasteelta asti, enkä vieläkään tajua että lähtö on oikeasti edessä!

50.   Mielestäni paras asia, mihin rahaa voi ”tuhlata”, on matkalippu









5 kommenttia:

  1. Vähän kiva lukea tälläsiä nippelijuttuja susta, sillä tälläsiä ei todellakaan opi tietämään toisesta koulussa! Ps. Vihaan kookosta :D ja pps. Mä ja nikokin fanitetaan bondi beachia! Kumpa päästäis käymää siellä ;D ( ei siis mitään hajua missä päin se on)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ei monia tollasia pikkujuttuja tuu kerrottuu koulussa. Hahh eiku kookos on ihanaa ja kaikki kookostuoksut varsinki! ostin just tänään matkalle kookossaippuaa :D no sit mennään sinne ku tuutte!! Se on Sydneyssä ;)

      Poista
    2. joo no hyvä koska sydneynkin on päästävä! ;D

      Poista
  2. Siis mitä!? 22 maata? :D ite oon käyny 13 ja luulin et se on paljon... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niitä jo yllättäen kertyny, ja viikon päästä sit kaks listalle lisää! :P

      Poista