sunnuntai 8. syyskuuta 2013

This is who I am

Laura: Näin blogin alkuvaiheessa olis teistä varmaan kiva, jos kertoisin vähän enemmän itestäni. Aattelin, että tällainen "50 faktaa minusta" vois olla aika hyvä, ainakin nyt aluksi :)

1. Oon kotoisin Helsingistä.

2. Oon 19-vuotias, eli vielä TEINI !

3. Asuin viime vuoden Jyväskylässä, koska pääsin opiskelemaan Jyväskylän ammattikorkeakouluun.

4. Mulla on vuoden sisällä ollut neljä eri kotiosoitetta.

5. Mulla on kaksi pikkuveljeä, jotka on ihan mahtavia ♥

6. Rakastan jäätelöä.

7. Oon joskus syönyt litran jäätelö yheltä istumalta, ja silti sitä on tehnyt mieli syödä lisää.

8. Opettelin tänä kesänä skeittaamaan.

9. Mulla on kaksi tatuointia.

10. Toisen niistä otin hetken mielijohteesta kaverin kanssa.

kollaasi1

11. Oon asunut tän kesän ajan mun isän sohvalla.

12. En oo ikinä oikeen matkustellut Suomen ulkopuolella, ja lyhyellä matikalla laskettuna oon elämäni aikana matkustanut lentokoneessa yhteensä noin kuusi tuntia. (Sitä yli 20h lentomatkaa odotellessa...)

13. Oon aina ollut tosi allerginen kaikelle, mutta viime vuoden aikana oon "siedättänyt" itseni porkkanoille ja koirille :D Ja viime maanantaina sain huomata, että mä voinkin syödä omenoita ilman että kurkkua alkaa kutittaa.

14. En oo koskaan käynyt festareilla.

15. Ostin tällä viikolla talvitakin, vaikka siis tosiaan ollaan sinne Australiaan lähdössä... :D

16. Oon aamuihminen ja mua joskus itteänikin ärsyttää se, että kaverit jaksaa nukkua vaikka kuinka pitkään, mutta mä oon aina se, joka herää pari tuntia aikasemmin.

17. Tykkään räpätä :D Opettelen aina kaikki Elastisen yms. biisit ulkoo ja ärsytän ilahdutan muita laulamalla niitä :D

18. Oon aika spontaani ja tykkään tehä kaikkia hulluja random-juttuja.

19. Haluan aina yrittää piristää, jos jollain mun kaverilla on paha mieli.

20. Oon kauheen kärsimätön ihminen, ja teen aina miljoonaa eri asiaa samaan aikaan.

kollaasi5

21. Mietin liikaa kaikkea syvällistä, mutta samalla oon sellanen go with the flow-tyyppinen ihminen, että annan joidenkin asioiden vaan olla ja annan ajan näyttää, miten asiat sujuu.

22. Joskus kyllä ylianalysoin ihan kaikkea liikaa, ja itteänikin alkaa jo ärsyttää :D

23. Leikin pienenä yleensä enemmän pikkuautoilla, kuin vaikka barbeilla. Kerättiin mun veljen kanssa yhdessä pikkuautoja, ja meillä oli niitä iso laatikollinen.

24. En muista, että pienenä oisin leikkinyt ikinä yksin. En vaan osannut, ja muistan kun musta tuntu tyhmältä vaikka jutella itsekseen samalla kun leikki :D

25. Oon aika poikamainen, ja lapsena pihaleikeissä mulla oli enemmän poika- kuin tyttökavereita.

26. Huolehdin liikaa. Mun nuorempi pikkuveli on jo kohta 15-vuotias, mutta silti tuntuu kuin se olisi tosi pieni vielä ja joskus vieläkin huolehdin, onko sillä vaikka tarpeeksi vaatteita päällä, jos ulkona on kylmä :D

27. Se on sen mielestä varmaan tosi ärstttävää... Musta ainakin olis.

28. Tykkään kattoa komedia- ja actionleffoja, mutta en ikinä jaksa kattoa sellasia leffoja, joissa pitää kauheesti miettiä, tiiättekö semmosia? Esim. Inception oli semmonen, jota kattoessa sain tyyliin päänsäryn, koska keskityin niin kauheesti, mutta silti en tajunnut siitä mitään :D

29. Oon siivousaddikti aina välillä. Kerran kaadoin kengästä kiviä lattialle, että voisin imuroida...

30. Juon paljon teetä.

kollaasi4

31. Osaan kuunnella muita ja muiden huolia.

32. Oon tosi kilpailuhenkinen.

33. Mulla on ikäkriisi jo nyt.

34. En vieläkään tiedä, mitä haluun tehdä isona.

35. Mulla on ikävä lukioon matikan tunneille.

36. Kuuntelen paljon musiikkia, eikä mulla oo silleen tiettyjä genrejä, joiden musaa kuuntelisin. Voin kuunnella vaikka klassista, rockia, poppia tai hiphoppia, jos se vaan on mun mielestä hyvä biisi.

37. Poltan paljon kynttilöitä.

38. Tykkään mennä aikaisin nukkumaan.

39. Oon käynyt joogatunneilla, mutta mun kärsivällisyys ei varmaan enää riittäis semmoseen.

40. Oon aikasemminkin kirjottanut omaa blogia, mutta tällä hetkellä se ei oo julkinen.

kollaasi21
kuvat: we♥it
41. Oon matkustanut Suomen ulkopuolella Viroon, Ruotsiin ja Kroatiaan.

42. Haluaisin taas ottaa uuden tatuoinnin.

43. Oon käynyt pari kertaa ostoskärryajelulla.

44. Haluaisin tosi pitkät hiukset, ja mulla on aina hiustenkasvatusoperaatio päällä.

45. Oon soittanut kahdeksan vuotta pianoa, mutta en varmaan enää osaa soittaa sitä ollenkaan.

46. Olin pienenä myös semmosessa kerhossa mun pikkuveljen kanssa, jossa me soitettiin kanteletta :D

47. Haaveilen siitä, että voisin asettua johonkin kaupunkiin, jossa olisi mun kaikki läheiset ihmiset lähellä ja asuisin kivassa kodissa.

48. Viime vuosi ja varsinkin tämä kesä, on tuntunut ihan kauheelta kun oon rampannut väliä Helsinki - Jyväskylä ja nyt on vielä lähtö Australiaan edessä.

49. Toisaalta, yritän nyt nauttia siitä, että oon vielä nuori ja mun ei tarvitse asettua minnekään.

50. Näitä oli tosi vaikee keksii, ja vasta nyt lopussa pääsin vauhtiin :D

2 kommenttia:

  1. haha ei juho voi olla vielä 15! :D se on vielä sellanen pikkunen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niiii! se mulle varmaan aina max.10v pikkupoika :D

      Poista